Meble i dodatki biurowe

Organizery, czyli sposób na chaos na biurku

Agnieszka Szulc
Styczeń 9 2017

Organizery biurowe

Gdy wykonujemy codzienne obowiązki, trudno zapanować nam nad naszym otoczeniem. Niestety, chaos sprawdza się jedynie przez bardzo krótki czas. Nawet, jeśli jesteśmy przekonani o tym, że potrafimy nad nim zapanować, w pewnym momencie zaczynamy marzyć przede wszystkim o porządku.

Okazuje się, że jego ustanowienie może być łatwiejsze niż sądzimy, z pomocą przychodzą nam bowiem biurkowe organizery. Mogą być one nie tylko plastikowe i metalowe, ale również drewniane, a nawet wykonane ze skóry. Tylko od nas zależy też, czy będą wyposażone w przegródki, koszyczki, czy też w pudełka. Choć różnią się one między sobą, ich konstruktorom przyświeca ten sam cel – uczynienie naszej pracy łatwiejszą bez względu na to, czym w danym momencie się zajmujemy. Jeśli unikamy tego typu gadżetów pamiętając, jak nieudolnie wyglądały one jeszcze dwadzieścia lat temu, teraz możemy zmienić swoje stanowisko.

Segregacja dokumentów

Korytka przeznaczone na dokumenty oraz specjalne szuflady, w których można je umieszczać, sprawdzają się przede wszystkim wówczas, gdy codziennie sięgamy po dziesiątki papierów. Już na etapie ich wstępnej analizy możemy dokonywać segregacji dokumentów, a układanie ich na kupki ma i ten plus, że odbywa się w sposób intuicyjny. Korytka mają dziś eleganckie ramki, coraz częściej posiadają też miejsca przeznaczone specjalnie do tego, aby umieszczać w nich naklejki z nazwą dokumentów.

Porządek na biurku

Oczywiście, na biurku nie brakuje również tych rzeczy, które wcale nie pomagają nam w wywiązywaniu się z obowiązków pracowniczych, jakie na nas czekają. Mowa tu o rzeczach osobistych, które wcale nie powinny za bardzo rzucać się w oczy. Jeśli więc nie jesteśmy w stanie się z nimi rozstać, dobrym pomysłem może okazać się umieszczenie ich w eleganckim pudełku, którego wzór może nawiązywać do tematyki tego rodzaju drobiazgów. Szczególnie atrakcyjne wydają się te z pudełek, na których, podobnie, jak na korytkach na dokumenty, można umieścić naklejkę informującą o ich zawartości.

Akcesoria biurowe

Podczas pracy biurowej trudno nam rozstać się również z drobnymi akcesoriami takimi, jak spinacze, zszywki i igły. Okazuje się, że również nad nimi można zapanować i wcale nie wymaga to od nas szczególnego wysiłku. Z pomocą przychodzą nam koszyczki do szuflad, których sekret wiąże się właśnie z niewielkimi rozmiarami. Nie ma takiej szuflady, w której zabrakłoby dla nich miejsca, a ich funkcjonalność wydaje się niemożliwa do przecenienia. Innym ciekawym rozwiązaniem są przyborniki. Te potrafią nie tylko zapanować nad bałaganem na biurku, ale i sprawić, że zyska ono zupełnie nowy wygląd.

Udostępnij